18 Ocak 2012 Çarşamba

PEMBE ÇİÇEKLİ İĞNELİKLERR :)

Gönderen eesraaanınblogsesi zaman: Çarşamba, Ocak 18, 2012
Bu şirin iğnelik arkadaşımın beğendiği bir iğnelik modelinden esinlenerek ortaya çıktı. Çok ta iyi oldu. Sipariş bir taneydi. İki tane yaptık. Kız kardeşim çok beğenince ona hediye ettim :) Blogu açtığımdan beri önceden yaptığımız herşeyi yükledim. Kapı süsüm hariç.O da kapıya yapışık olduğu için yükleyemedim elimde malzemelerim var. Yaptığımda onun için de ayrı bir post hazırlayacağım. Bugün kırılmış bir avizem var onu tamir etmeyi planlıyorum. Şimdilik HOŞÇAKALINNN :) Sipariş için tık tık.

2 yorum:

Unknown on 1 Şubat 2012 01:31 dedi ki...

Bunu mutlaka denemek istiyorum.Fikriniz için teşekkür ederim :)

Blogunuzda hayırlı olsun bu arada hoşgeldiniz aramıza. Bende beklerim umarım beğenirsiniz. :)

http://merveyilldiz.blogspot.com

eesraaanınblogsesi on 1 Şubat 2012 15:30 dedi ki...

Beğendinize sevindim :) Takip edicem birazdan (:

Yorum Gönder

 

Esra'nın Duyurusesi Copyright © 2012