18 Ocak 2012 Çarşamba

İLK MERHABAA :)

Gönderen eesraaanınblogsesi zaman: Çarşamba, Ocak 18, 2012
Yeni bir blog. İlk yazı :)ve ilk Merhaba. Umarım ki paylaşacağımız güzel şeyler olur hep beraber. Çünkü hayat eski yazı tahtaları gibi.. Bazıları ruhumuza kazımak istediklerini tebeşiri iyice bastırarak yazmak ister. Bazen iyi bazen iyi olmayan yanlarıyla. Silmek istediklerimizin izi kalır bazı zamanlar. Ki insanız hatalarımız,yanlışlarımızla da varız doğrularımızla da varolduğumuz gibi. Arkamıza dönüp baktığımızda güzel hatıralar, anılar, eserler görmek isteriz. Bende benden ya da içinde benden olan birşey görmek istedim hep. Ekledim, çıkardım, çizdim, esinlendim ve beğendiğimde örnek aldım. Sonunda arkadaşımla bu işi yapabileceğimize inandık ilk adımları teker teker atmaya başladık. Hayırlı ve güzel olur inş. Blogu kullanıma açmama vesile olan arkadaşıma teşşekürü bir borç bilirim. :) HOŞÇAKALIN MUTLU KALIN :)

2 yorum:

★RenGiAhenG★ on 11 Temmuz 2012 09:23 dedi ki...

Bu güzel blog fazla ihmal edilmiş ama :( El işleriniz harika mutlaka yeni post yazılmalııı :)

Unknown on 3 Ağustos 2012 11:08 dedi ki...

Merhaba,
Hoşgeldin sefelar getirdin.
Yaptığınız her şey çok güzel elinize sağlık.
Başarılarınızı devamını dilerim.
Tabi ki paylaşım larınızın da :))

Benim bloguma da buyrun gelin.
Sevgilerimle

Yorum Gönder

 

Esra'nın Duyurusesi Copyright © 2012