20 Şubat 2012 Pazartesi

PETER PAN, BEBE YAKALAR :)

Gönderen eesraaanınblogsesi zaman: Pazartesi, Şubat 20, 2012

   Ne zamandır ürettiğim minik ama inanılmaz mutluluk veren el emeklerimi toparlayıp paylaşamamıştım. Bu post vesilesiyle paylaşmış olucam :) Bu yakaları internette gördüğümde çok hoşuma gitmişti. Tam benlik demiştim. Oturdum kalıp aradım ama bloglarda yakaların bitmiş hallerini paylaşmışlar hep. Kalıp çıkarmayı da bilmediğim için biraz zor oldu kalıbını çıkarmak ilk düzgün omuza yerleşen kalıbımı çıkardığımda rahatladım. Yapamayınca canım sıkılıyor sanırım :) Eşim geldiğinde onun omzunda ayarını buldum. Komşumuz Hatçe'mden de yaka kalıbı nasıl çıkartılır tüyolarını öğrendim :) Başka şekillerde de kalıplar çıkarıcam inş :) (Bu arada kendisi usta bir gelinlik terzisidir. Benim gelinliğim de onun elinden. Gelinlik konusunda her türlü bilgi alışverişi, dikimi vs için yardımcı olabilir, diktiği gelinlikleri paylaşabilirim isteyenlerle. Ki şiddetle tavsiye de ederim zor beğenen biri olarak .)


  Diğer blogumda kalıp resimlerini en kısa zamanda paylaşıcam. Sonra İstanbul'a gittiğimde bu yüksek taşları aldım. Yaka bittiğinde çok şık gözüktüler gözüme. Ekru rengi bir kazak alıp hemen kullanmak istiyorum :) Altın rengi olan taşlar da aldım ama boncuklarım yetmedi onu da önümüzdeki hafta hazırlarım artık önden bağlamalı olarak ;) Arkadaşlar bu yakaların bir diğer adı da Peter Pan Yaka'ymış bilginize :) Bu arada boncukları sıra sıra dizmek yerine büyüklü küçüklü kullanarak öyle yerleştirdim. Simetrisi olanlar için sıra halinde de hazırlayabilirim. :) Bu güzelliklere sahip olmak isteyenleri EsveRa Keçe Tasarım'a beklerim. Başka renk ve konseptlerde fikir alışverişinde bulunarak uygulayabiliriz. 
Değişik nasıl yapabilirim diye düşündüğümde böyle cici şeyler çıktı ortaya daha sade zevke sahip olanlar için. Kalpli olanı Sevgililer Günü için tasarladım. Umarım beğenirsiniz :) Hoşçakalın arkadaşlar :)

5 yorum:

D!mple Rock on 2 Mart 2012 00:34 dedi ki...

1.sini pek sevdim. Çok zarif : )

eesraaanınblogsesi on 2 Mart 2012 10:10 dedi ki...

Teşekkürlerrr :)

Küçük Mutluluklarım on 13 Mart 2012 19:23 dedi ki...

yakalar çok şeker.
diğer yaptıklarını da inceledim hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

Unknown on 19 Nisan 2012 15:46 dedi ki...

Masallah hepsi cok güzel
2cinin kalıbını nasıl cıkara bilirim
Teşekkürler

http://hicranozturk.blogspot.com/

Ponti on 23 Nisan 2012 23:31 dedi ki...

Çok şekerler, elinize sağlık :)

Yorum Gönder

 

Esra'nın Duyurusesi Copyright © 2012